Keep on…

23.03.2022 af: walkinrunout Kategori: exercise, motion

Gennem aftenens bentræning blev et citat ved med at kværne i hovedet på mig: Du defineres ikke ved hvad du gør engang imellem, men ved hvad du gør kontinuerligt…

Og det er jo så rigtigt… det er de lange seje træk, der virkelig er os.

Dermed åbnes der også op for at vi kan gøre skøre og enddog uhensigtsmæssige ting… bare det ikke er for tit😜

Kram!

Tid til bare ankler…

23.03.2022 af: walkinrunout Kategori: outfit , , ,

Modstrøm polo/H&M jeans/Part Two blazer/Zadig et Voltaire bælte/New Balance sneakers

Et go-to-outfit… skinnies og blazer… og så ellers bare lidt af det løse.

Dagens plan… arbejde, lang gåtur med hundebarnet og træning… lidt som det plejer, fristes man til at sige.

Kram!

Halløj torsdag!

17.03.2022 af: walkinrunout Kategori: outfit , , , ,

By Malene Birger strik/Acne jeans/ Burberry tørklæde/ New Balance sneakers/Zadig et Voltaire bælte

Det var lige før man troede at de store uldtrøjer kunne gemmes væk for i år, men næh nej – her til morgen var der både koldt og blæsende.

Ud over at gribe ud efter uld og tørklæde fangede jeg også min varmest frakke og tænkte kortvarigt, at det da var dumt, at jeg havde ladet min cykel stå nede på arbejdet i går…

Nu var jeg jo nødt til… at tage bilen🙊

Tid til at blive stærk… og mindre blød…

08.02.2022 af: walkinrunout Kategori: Get fit

Iført nye træningssko fra New Balance og med et nyt program er jeg klar til at give den gas.

Programmet er på fire træninger pr. uge og med to underkropstræninger og to overkropstræninger.

Underkropstræningerne er næsten som mine normale bendage, mens overkropstræningerne er ret anderledes – der er nemlig øvelser for såvel bryst, som ryg og også for biceps og triceps.

Jeg viser lidt af øvelserne løbende.

Kram og skøn dag!

Hvordan jeg får nok protein…

31.01.2022 af: walkinrunout Kategori: food & drink, Get fit

Allerhelst vil jeg spise mig til det protein som er nødvendigt for opbygning af musklerne, men når jeg kommer fra træning er det sjældent at jeg er sulten…. Ja, jeg er faktisk oftest sådan, at jeg slet ikke kan spise noget.

Jeg tror det er meget individuelt hvordan det med mad i forbindelse med træning fungerer, så jeg gør det bare som jeg føler bedst for – og det er en masse mad inden træningen… Og en smule efter… oftest i form af en proteindrik og meget gerne med frugt og skyr i.

Jeg har lige tanket op hos bodylab, og var så heldig at de kørte en kampagne, så man fik 6 proteindrikke med i løbet 😊

Så dem prøver jeg lige af.

Kram!