Træning uge 3

18.01.2015 af: walkinrunout Kategori: exercise

Uden at jeg har store undersøgelser og forskningsprojekter i ryggen, vil jeg sige, at noget af det vigtigste mht. træning og motion er, at man finder noget man godt kan lide. Det giver den største chance for at man bliver ved med at lave det.

Jeg dyrker selv lige præcis det, jeg helst vil og dermed ikke sagt, at det ikke ændrer sig over tid - for det har det gjort.

Det har for mig, dog altid været elementer af gymnastik, der har tiltrukket mig mest… således har jeg gået fra rytmegymnastik og springgymnastik til aerobic, step og toning i flere former. Alle disse har været på hold, på faste tidspunkter og det har passet mig fint.

I en årrække lavede jeg også styrketræning, men efter at jeg er gået i gang igen, kan jeg se, at jeg ikke helt fik, det ud af det, som jeg havde kunnet. Jeg trænede sammen med en veninde to morgener om ugen inden vi skulle på arbejdet – og det var super hyggeligt… nok lidt for hyggeligt – i hvert fald har jeg oplevet at styrketræningen denne gang, har rykket noget mere ved både fedtfordeling og styrke.

I denne uge har jeg lavet følgende motion:

 

Mandag: zumba 1 time

Tirsdag: pump 1 time

Onsdag: bentræning

Torsdag: Pump 1 time

Fredag: ingen træning – men endnu et besøg i wellness ;-) og spil, spas og spisning, som var fire timers hyggetennis for hele familien.

Lørdag: træning af mave, ben og arme

Søndag:ingen træning

Har I været aktive?

Kram!

8 thoughts on “Træning uge 3

    • ha ha – tak :-)
      Jeg synes faktisk det er gået vildt hurtigt, med at få “muller”… men jeg er også glad for de tunge vægte :-)

  1. Puha et tæt program ;) Jeg dyrker slet ikke så meget fitness. Jeg løber en gang om ugen og så cykler jeg alle de steder jeg skal hen :)

    • Det er fordi jeg godt kan lide det… ;-)
      Jeg må indrømme, at jeg heller aldrig før har været inde i en periode, hvor jeg har været så meget af sted… men det er skønt..
      Og det med at cykle rundt til alt… det er jo også super skønt… – det prøver jeg på :-)

Skriv et svar

Din e-mail-adresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

*

Disse HTML koder og attributter er tilladte: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Instagram


Bloglovin

Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin

Facebook

Emner

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           

Fløg Blog med Email