Træning uge 7…

15.02.2015 af: walkinrunout Kategori: exercise


Det er efterhånden ikke en nyhed, men alligevel ser jeg stadig mange piger, der ikke giver den max gas – løfter tungt.

Det nok dybt forankret i os piger, at vi for alt i verden ikke vil være store, men det ér altså vejen frem, virkelig at bruge musklerne. De voksende muskler er med til at forbrænde mere energi og gør derfor, at man har lettere ved at tabe fedt samtidig – og da musklerne vejer meget mere end fedt, kommer man altså til at fylde mindre, selvom man øger muskelmassen (hvis man samtidig taber fedt…)

Da jeg startede med styrketræning trænede jeg så tungt jeg kunne… troede jeg, men jeg har siden fundet ud af, at det kan være meget “værre” 😉

Så nu får den virkelig max gas… og trods det, er jeg altså ikke blevet hverken svulmende stor eller vildt pumpet.

 

Træning i uge 7:

mandag: zumba 1 time og yoga 1 time

tirsdag: ingen træning

onsdag: træning af triceps, bryst og mave

torsdag:løb 7,5 km

fredag: ingen træning

lørdag: træning ben og baller

søndag: træning ryg og mave

Kram!

8 thoughts on “Træning uge 7…

    • ha ha… ja bare kom i gang med alt det tunge – jeg lover dig, at det vil betale sig og du vil se resultater ret hurtigt 🙂

  1. Det er mega fedt. jeg løfter også så tungt som jeg kan med mine kettlebells, det er det vildeste kick at arbejde tungt, og resultaterne er bedre end jeg nogenside har prøvet før 🙂

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Instagram


Bloglovin

Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin

Facebook