Træning uge 10…

08.03.2015 af: walkinrunout Kategori: exercise

Jeg ved godt, at jeg skriver ret meget om træningstøj, men når man er af sted til forskellige former for træning flere gange om ugen er det altså nødvendigt, at have en god portion at tage af – for ikke at skulle vaske hele tiden. Jeg har lige fået suppleret lidt op på toppe… så jeg nu har 4 fra Nike, 1 fra Reebok og 2 fra Kari Traa – og det kan godt lyde af meget, men det passer mig nu fint, at der også er lidt at vælge imellem.

Denne Nike Performance er min klare favorit lige pt. og dén jeg har fire af.

 

På bukse-fronten er det også ok – der har jeg fem par fra Nike, Kari Traa og H&M og jeg vil sige, at de alle er gode på hver deres måde. De er alle i åndbart og blødt materiale og med trekvartlange ben… og det er ret behageligt isæt til styrketræning. Jeg har dog hørt meget om 2xu-træningsbukserne fra nogle af de træningsblogs jeg selv læser og kunne faktisk godt tænke mig at prøve dem. De er flotte, men som jeg har forstået det, skulle de være ekstra gode fordi de er lavet, så de strammer ind de rigtige steder i forholde til muskler mv. De er desværre lidt dyrere end alle de andre. (men det hænger vel sammen)

2xu Thights – de fås med krydset på benet i flere farver.

Men som I nok kan høre, så er der én del der halter lidt bagefter lige nu… og det er sports-BH’er. Af dem har jeg tre, jeg kan bruge (jeg har godt nok to gamle også, som er blevet for løse, men som jeg bruger til reserve). De er alle af typen Nike Performance Sports Bra og i sort. De er super gode og den bedste slags jeg har prøvet indtil nu. Jeg kunne selvfølgelig bare investere i to mere af den slags, men jeg faldt altså lige over en anden type, som jeg synes ser ret lækker ud.

Nike Performance Pro Rival hedder den.

Den fås i sort, som jeg foretrækker samt rød, hvid og gul. Den er med let polstring i skålene og de anmeldelser jeg har læst om den fortæller at den sidder rigtig godt. Er der nogle af jer der kender den? Eller hvilke er jeres favoritter?

Denne ugens træning:

Mandag: zumba 1 time og yoga 1 time

Tirsdag:  træning bryst og ryg

Onsdag: ingen træning

Torsdag: løb 7,5 km

fredag: træning af ben

Lørdag: ingen træning

Søndag: TRX 1 time

 

Kram!

2 thoughts on “Træning uge 10…

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Instagram


Bloglovin

Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin

Facebook